ponedeljek, 14. avgust 2017

Christmas card throwdown 15

                                                       

Za tropski izziv sem se popolnoma navdihnila pri Andreji, saj se mi naloga zdi prezahtevna za moje čestitkarske sposobnosti. Je pa moja velika želja, da bi nekoč preživela Božič na plaži v Avstraliji.

This challenge is too hard for me so I totally CASEd  Andreja by printing a photo from the Internet and making a new year card. My dream is to spend Christmas on the beach in Australia one day.  


5 komentarjev:

AlisonC pravi ...

I found it a hard theme too but you've made a great card. I hope you get to Australia one day.
Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

Andreja L. pravi ...

ooo kako je super tale tvoja eksotična voščilnica :-)) Tale snežak je bil tudi meni všeč .-) Hvala, ker se igraš z nami v Christmas Card Throwdown izzivu.

Hali pravi ...

Iii lahko bi šli skupaj, božič v Avstaliji..krasen snežakec na morju :-)

fabiola jaques pravi ...

pas facile ce challenge Kristina on dirait, ta carte est très sympa, c'est ce bonhomme de neige qui m'a inspirée aussi, merci de jouer avec nous chez CCT, biz

Tina pravi ...

Kristina, kako si pa tole simpatično pričarala. Svetovna je!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...